Tuesday 17 November 2015

PARUT HILANG, KULIT TAK KUSAM

Assalamualaikum semua.

Hari ni nak share pasal satu produk ni. SeqyBeauty. Memang aku sangat-sangat puas hati pakai. Mula-mula terhasilnya brand ni, ada BB Cream je, boleh dikatakan aku antara yang terawal jadi agent SeqyBeauty ni. Sebab apa jadi agent? sebab bila aku pakai BB Cream tu aku rasa best sangat2, tak tau la nak cakap macam mana. Duk tengah panas pun muka tak berminyak weh.
BB Cream sahaja
Sebab dia waterbased. Nak solat, ambik wudhu' tu tak payah nak cleanser2, basuh camtu je, memang la mesra wudhu' sangat. Dulu aku pakai bedak baby je, tapi yela dah tua baru ada kesedaran yang bedak baby tak ada UV protection. So, BB ni memang membantu aku la, ada SPF30.

Nak tau apa lagi best??? Sebotol RM55 tahan up to 3 months wehhh...gila berbaloi2. Aku pakai sekali shari je, gi kerja pagi tu. Memang jimat. Sekali picit dah boleh cover satu muka. Ada 3 code warna. Aku suka pakai brown.




Tak lama pastu keluar Cleanser. Apa lagi agent mesti la nak try kan. Sebab aku ni memang payah nak jual barang yang aku tak cuba dulu. Susah nak explained jap lagi. Alhamdulillah sesuai cleanser ngan aku. Berganda-ganda kegembiraan. Dah la tahan hampir 3 bulan, RM45 je pulak tu.



Now, dah ada skincare set. Ada cleanser, toner. serum , day&night cream.


Adik kat opis ni dah 4x repeat order BB Cream code 2. Tak best kalau tak pakai katanya.
Memang aku excited nak try, sebab sepanjang hidup ni tak pernah try skincare satu set gini. Hasilnya Alhamdulillah sangat, whitehead blackhead kat hidung licinnnnn. Yang paling suka, parut atas dahi pudarrrr. Tengok sendiri la perbezaan sebelum dan selepas ni. Suka sangat kulit tak kusam. Tu naked-face ye. BB Cream pun tak pakai. After 2 bulan berSkincare, tapi aku banyak jugak ngelat sebulan akhir tu (memang dasar pemalas tapi nak cantik), hehe.. Apa? Lambat effect? Aku suka sebab SELAMAT. Dia baiki kulit pelan-pelan. Tapi depends atas penerimaan kulit gak. Ada sorang customer aku dia pakai tak sampai sebulan, pori-pori dia mengecil, kulit smoothhhh...suka sangat tengok. Produk ni tak ada penggelupasan ye, 100% plant extract. Tak apa effect bukan 3 hari pun, yang penting selamat untuk jangka masa panjang.





Nak tanya or nak order, mesej or whatsapp je kat 013-9088705. 

0 comments: