Monday 12 March 2012

Jodoh

Hari bertukar minggu, minggu berganti bulan, OMG, dah almost 2 months my blog has not been updated! Woohoo...terkejut tengok last post, aku rasa macam baru je lagi aku update about my friend, Sue, bertunang. Sekejapnya masa meninggalkan kita.

Aku macam ni la, Alhamdulillah, getting better, both mentally and physically. Yang penting, senyum sokmooo..terapi tu.. :)

Sekarang musim cuti sekolah a.k.a nikah kahwin. My favourite. Hihi. InsyaAllah, sedaya upaya aku akan attend kenduri kawan-kawan yang menjemput, meraikan their big days dan mendoakan kebahagian korang dunia dan akhirat... :)

Aku selalu cuba nak membayangkan, macam mana pasangan boleh berbincang untuk menamatkan zaman bujang, how did dorang berbincang, macam mana permulaan perbincangan tu, nak end up dengan bertunang, then nikah...sweetnyaa.... (of course aku tak bayangkan yang macam dalam drama tu, melutut bagai. it's too romantic to be true for me..hehe) 

Bila jumpa kawan-kawan baik yang dah selamat, aku akan tanya soalan macam mana boleh bincang nak bertunang ni, macam mana bincang nak nikah ni. Hahaha. Excited. :P
Dan akhir kata, sebelum aku senyum sorang-sorang depan pc ni, semoga doa-doa kalian mengiringi aku juga. Ya Allah, ringankanlah jodohku... Amin....

5 comments:

adamluvajah said...

AMIN...
InsyaAllah semua tu akan terjadi jugak.. Doa dan Usaha.... aku sentiasa doakan mung... tapi sile roger aku awal2 ye:)

Unknown said...

amin...tq yang...ofkos aku roger mung awal2, mung kene bukuh telor umoh aku..hahaha...

cik gda said...

insyaallah....your jodoh will coming soon.....aminnnn pnjg2....=)

adamluvajah said...

bukuh telor?? kire balas balik arr ni.. bereh.... hahhahaha.. tapi jgn beranok time aku dlm pntang arr.. sian ke aku dop leh mkn sedap2.. doh la kau ni wehi mkn gulai.. hhehe

Unknown said...

cik gda : amin panjang2 untuk mung jugok sayam.... :)

cikjah : hihi...pantang hok kedua ke yang? hahaha..hok tahun ni mmg dok dang lagi la aku nk kawen..hahaha