Tuesday 6 November 2012

bila berjalan, peha berselisih???

Assalamualaikum...

Hihihi...sengih dulu... Ye, aku akui kalau orang tengok aku, orang akan kata aku slim ( sila pengsan ), haha. Ok, serius ni. Kalau tengok sekali imbas, dari luaran, memang aku nampak slim, nampak berat aku sesuai ngan tinggi aku. Dan memang aku nak maintain pun berat 47kg ni kalau boleh dengan ketinggian 153cm ni. 

Tapi...bagi diri sendiri yang bawa anda rasa badan sendiri, ada part2 yang aku tak suka, seperti peha dan perut. Ada orang kalau gain weight, dia akan naik kat bahagian perut, ada yang naik bahagian lengan or bahagian atas, ada yang naik bahagian punggung ke bawah. Dan aku adalah tergolong dalam kategori terakhir tu.

Memang tak nampak sangat, tapi bila berjalan, memang boleh rasa peha selisih or bertemu mesra antara yang kanan dengan yang kiri. Kalau berpeluh, boleh rasa melekat dan lama-lama kulit boleh melecet! Sebab tu suka pakai seluar so, peha takkan berkucupan sesama mereka, haha. Tapi bila teringin nak pakai maxi dress or skirt, mesti fikir dua kali sebab peha bergesel. Sigh!

So, cari punya cari, akhirnya jumpa satu produk ni which sangat berkesan and membantu. Just sapu kat tempat yang nak dikecikkan tu, macam aku ni kat peha and perut la ofkos..hehe. Mesmerizingly, dah boleh rasa perbezaan dalam satu hari! Kalau nak tengok betul-betul perbezaannya instead of rasa, ukur dulu sebelum sapu, then after sapu 2x sehari selepas mandi pagi dan sebelum tidur malam, esok, cuba ukur balik and tengok ada perubahan tak kat tali inci. :)  

Inilah dia, FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION.... Hanya RM75 sebotol untuk 180ml. Boleh tahan sehingga 2 bulan bergantung pada berapa banyak tempat kita sapu, kalau seluruh badan ofkos lagi cepat habis kan. Even kat muka pun boleh sapu untuk shape kan muka, kalau-kalau ade double chin! hihi..


RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!

1)Lotion ni sangat wangi dan tak terlalu panas,dia dingin dan mesra pengguna.
2) Hanya sekali sapuan anda bole lihat perbezaan inch anda(pastikan ukur sebelum guna ya)

3)Inchloss diformulasi dari bahan2 semulajadi yg selamat utk wanita hamil..

4)Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak2 sikit2 tu pon beli cuba..pasti puas hati!

5) Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30juzuk alQuran di mahad tahfiz bukit mertajam penang... Semoga lebih dirahmati..(Jd jangan langkah ya)

Jadi kepada yg belum mencuba inchloss anda boleh try now..jika anda sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun bole apply utk percepatkan proses pembakaran lemak! Ichloss sangat selamat dan berkesan! 
Lelaki! yang perut maju ke depan pon boleh cuba tau and you'll not be dissappointed. :)
Sesiapa yang berminat boleh PM saya di facebook ye, or BBM 29029CC0 or whatsapp 0139088705.

0 comments: