Monday 26 December 2011

ehem ehem

Ok, sesi menggatal buat blog. Haha. Before this, aku memang dah ada blog ponn, tapi saja nak create yang baru, sebabnyaaaaaaaaa ada letteww. Hihi.

For those yang kenal aku memang dah tahu la kan yang aku ni potpet2 nonstop, apa yang aku cakap aku pun tak tahu, kesian kat orang yang mendengar, terpaksa senyum paksa dengar aku buat lawak cerdik. Yang kenal aku through blog yang satu lagi tu, insyaAllah aku akan update jugak blog yang tu even sebulan sekali aku update, malas je memanjang lately. Huff!

So, back to business, WHY do I blog? 

Pertama - sebab aku suka membebel kalau tak ada apa-apa nak buat.
Kedua - sebab aku suka menaip sebab aku perasan aku menaip dengan sangatt laju (omaigod!)
Ketiga - nak hilangkan boring bila tak ada kerja or kerja dah siap or kerja taknak dirinya disiapkan.
Keempat - sajeeeeeee....tak boleh??? :P

Ni sesi testing conteng blog baru je ni, nanti la ye saya update lagi ya. (atau mungkinkah blog ni akan terkubur jugok akhirnye??) T_T

4 comments:

Amie said...

hahahahaha. Nakal cek mek ning.

Unknown said...

Amie : hahaha...biar la.. :P

Amie said...

Oooo. Kawe suko cek mek nakal.....

Jasly said...

mcm artis...