Monday 26 December 2011

oh angry birds!

Kadang-kadang aku pun pelik macam mana games boleh mempengaruhi kehidupan kita seharian. Zaman aku gila games dulu (dulu je..wekk,haha) , memang mengadap je keje aku,lepas satu level, nak up lagi satu level dan seterusnya sampai pengsan..haha..gilos., pastu kalau online mesti cari wallpaper, dalam sehari tukar desktop wallpaper berkali-kali dengan karakter dalam games tu.

Now, fenomena angry birds, takde la baru sangat, tapi masih hot di kalangan kanak-kanak, adik aku lettewwww...nyampah betul ai uols...huhu..mau tak menyampah, kenapa?? Sebabnyaa.....

Nak beli beg sekolah, tanya nak beg macam mana, jawab ANGRY BIRDS.
Nak beli pencil case, tanya nak yang macam mana, jawab ANGRY BIRDS!
Nak beli underwear, tanya nak gambar apa, jawab ANGRY BIRDS!! (hikhik)
Nak beli baju sekolah, tanya nak yang macam mana, jawab ANGRY BIRDS!!! ok, tipu. Takde baju sekolah angry birds. Kalau jawab macam tu, memang ko dapat ANGRY MAK and ANGRY SIS la jawabnya ye adik-adik. kahkahkah.



So, sebenarnya membebel panjang-panjang kat atas nun nak bagitau yang aku baru je beli T-Shirts Angry Birds untuk adik-adik 3 orang yang kecik-kecik lagi kat umah nunnn....huhu. Sekian, terima kasih.


0 comments: