Tuesday 3 January 2012

Penang Trip Day 1 -part 2-

 Balik dari Penang Hill, we all pun balik la hostel. Time Maghrib tu Ecah dah nampak lain sikit, suara pun dengar macam sebak je, huhu.

"Kakngah, bila kita nok balik? Adik rindu mak.."

Ok, mata aku pun dah macam nak berair, macam je. Hehe. Aku and Ilah pujuk la, esok balik lepas gi jalan-jalan bla bla bla. Lepas tu, aku call mak bagitau, si Ecah ni lagi la sedih, dah nangis dah pun, kesian pulak kat budak kecik ni, bukan aku paksa pun dia ikut, dia yang nak sangat follow, dah namanya budak-budak kan.

So, ajak la kuar makan nasi and next destination was Pesta Penang. Bapak ramai orang wei, dah nak sampai penghujung pesta macam ni la gayanya, nak berjalan pun langgar-langgar bahu, Ecah memang wajib kena dukung la, nasib baik la ada adik-adik lelaki ku ini tolong dukung. Tapi, si Ecah ni lebih suka ngan si Qery (yang tengah dukung tu), pandai ambil hati budak kot dia ni. hati kakak budok pom pandai jugoppp... Haha. Tapi, Amer pom pandai jugok. (statement ambik hati)
Nak hiburkan hati si kecil ni, aku ajak naik roller-coaster, tapi tak ada perasaan pun si Ecah ni, aku lak yang terhover excited jerit-jerit, haha. Ecah, ecah ~~mencabar sungguh ajak ko jalan jauh-jauh. Huff! 
Then, aku rasa teruja lak nak ambil gambar ngan phython, tapi sebab ramai orang, plus rimas, plus nak cepat = malas.
 
 Ilah and her gewe, Ame. Hihi...
 Dari Pesta Penang, terus shoot ke Shah Alam, pergi i-City dalam khayalan imaginasi dan yang sewaktu dengannya. Snap sini, snap situ, yang tak berubah adalah muka Ecah, masam je. Berubah terus personaliti dia, kalau kat umah tak dengar suara dia memang tak sah, potpet2 memanjang, kat sini aku boleh bilang berapa patah kuar dari mulut dia time keluar. Segan kot, kottt...
keluarga bahagia. haha.
 
 
Malas dah nak tempek gambar, tengok dalam facebook la ya, beratus pics ada. Tu tak masuk yang day 2 lagi tu. Pics belum copy lagi dari Yaya. Oklah, nak balik dah, hari ni tak banyak kerja, semua dah settle semalam.

Eh, lupa pulak saya uols, tadi kan I balik masak, tersedap la puloks, haha. Kenyang perut tadi, Alhamdulillah...syukur nikmat. :)


Bye semua!!

0 comments: